محل لوگو

انواع قوطی پروفیل


پروفیل ها و نوارهای ذوزنقه ای در اروپا حدود 100 سال است که شناخته شده است. شکل مشخصات امروزی از ایالات متحده در دهه 50 از ایالات متحده به اروپا آمد و از حدود 1960 مورد توجه قرار گرفت. در حال حاضر نسبت باربری ، پروفیل های ذوزنقه ای اتاقک مورد استفاده در ناحیه کلی سقف های جدید و کمی شیب دار 90 درصد است. بیش از هر چیز پذیرش گسترده ناشی از آموزش سازنده ساده ، مونتاژ سریع و هزینه های پایین ساخت پروفیل ذوزنقه ای است.

شرح
ورق های پروفیل فلزی اعضای سازه ای فلزی هستند که به دلیل این که می توانند پروفیل های متفاوتی داشته باشند ، با ارتفاع و ضخامت متفاوت ، مهندسان و معماران می توانند از آنها برای انواع مختلف ساختمان ها ، از یک ساختمان صنعتی ساده گرفته تا یک ساختمان با تقاضای بالا استفاده کنند. پروفیل ذوزنقه ای اعضای فلزی بزرگ سازه ای هستند که به لطف پروفیل و ضخامت آن ، قابلیت تحمل بار بالا را حفظ می کنند. آنها از مشخصات راه راه توسعه یافته اند. برنامه نمایه ارائه شده توسط تولید کنندگان خاص در مجموع تقریباً شامل می شود. 60 شکل پروفایل با ارتفاع های مختلف. کاست ها اجزایی هستند که عمدتا به عنوان پوسته داخلی در سازه های دیواری دو پوسته استفاده می شوند. آنها امروزه عمدتا در دیوارها استفاده می شوند ، حتی اگر در ابتدا برای استفاده در سقف ها طراحی شده بودند.

مشخصات پروفیل فلزی

وظیفه اصلی سیستم روکش ، تهیه یک پوشش ساختمان مقاوم در برابر آب و هوا ، مناسب برای استفاده مورد نظر از ساختمان است. ورق های سقف فلزی ذوزنقه ای با اتصال دهنده های ثابت معمولاً برای شیب های 4 درصد یا تندتر مناسب هستند. این محدودیت برای عملکرد روکش بسیار مهم است. برای زمینهای کم عمق ، تا 1.5 درصد ، باید از سیستم ثابت بدون اتصال دهنده ها ، دورهای جانبی ویژه و ترجیحاً دورهای پایانی استفاده کرد. برای سقف کم ارتفاع ، حوضچه یک مشکل بالقوه است که باید در مرحله طراحی مورد توجه قرار گیرد تا از اثرات مخرب خیساندن طولانی مدت و افزایش بار به دلیل وزن آب جلوگیری شود. میتوانید از قیمت پروفیل زد نیز مطلع شوید 

 

ظاهر ساختمان
پاکت ساختمان ساخته شده از ورق فلزی محصولاتی را در اختیار سازندگان و معماران قرار می دهد که بیشترین تقاضا را از نظر ویژگی ها و طراحی ساختمان برآورده می کنند. فولادی که ورق های روکش دار از آن ساخته می شوند از قبل با طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها از قبل پوشش داده شده اند و به معماران این امکان را می دهد تا سطحی را انتخاب کنند که بیشترین تناسب را با موقعیت و عملکرد ساختمان داشته باشد. شکل پروفیل نیز مشخصه ای است که می تواند با تقاضای معماران سازگار شود. 

Metal profile - LASER-WELDED - Montanstahl - U-shaped / T / rectangular

عملکرد حرارتی
ساختمانها 40 درصد از مصرف انرژی اروپا را بر عهده دارند ، در نتیجه ، بهبود عملکرد حرارتی روکش و اجزای مرتبط بسیار مهم است. مقدار U عنصری (انتقال حرارتی ، W/m2K) یک صفحه روکش ، بستگی به رسانایی و ضخامت عایق اضافه شده ، شکل پروفیل و وجود پل های حرارتی دارد. بنابراین ، ورق های پروفیل فلزی به لطف عایق ها و شکل پروفیل می توانند به مقررات عملکرد حرارتی دست یابند. تجزیه و تحلیل و اجتناب از همه پل های حرارتی احتمالی در مجموعه سقف و دیوار ، برای به حداقل رساندن تلفات گرما/سرما بسیار مهم است. 

خرید پروفیل زد با مطالعه این مطالب برای شما آسان خواهد بود

شما میتوانید قیمت پروفیل آهنی در تبریز را مشاهده کنید 

  انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 4138

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما