محل لوگو

معتبرترین تامین کننده ساندویچ پانل


معتبرترین تامین کننده ساندویچ پانل در کشور کیست؟

ویراپانل یک ارائه دهنده باتجربه، متخصص، ماهر و نیز بهترین تامین کننده انواع ساندویچ پانل های خاص در کشور است. جای تعجب نیست که بتوانید متناسب با پروژه های ساختمانی و سازه ای خود بهترین پانل ها را با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت از ما خریداری و یا سفارش دهید.

مجموعه ما با به روز کردن تجهیزات تولیدی خود توانسته مطابق با استانداردهای روز دنیا، و به صورت کاملا مهندسی شده، انواع ساندویچ پانل های عایق بندی شده، پنل های دیوار و سقفی را با کیفیت فوق العاده خوب تولید کند. هدف این مجموعه ارائه مناسب ترین و بهترین پانل های موجود در بازار با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به مشتریان خود است.

ساندویچ پانل

ویراپانل دارای خطوط تولید بسیار پیشرفته، با نیروی کار مجرب و متخصص است که می تواند هزینه های شما را ۳۰ درصد کاهش دهد و می تواند تاریخ تحویل و کیفیت و ارتباط آسان را به شما ارائه دهد. این مجموعه شما را قادر می سازد با خیال راحت تری خرید کنید. طراحی رایگان، ارائه خدمات رایگان، گزارش تست محصول رایگان، راهنمای خدمات نصب رایگان، پشتیبانی فنی رایگان و ارسال نمونه رایگان همگی از خصوصیات ویراپانل است.

کیفیت ساندویچ پانل های تولیدی ویراپانل در کشور منحصر به فرد است، زیرا ما از تجربه بلند مدت بهره می بریم، همچنین ما بهترین مهندسین و طراحان را در اختیار داریم که قادر هستند پانل های تولیدی این شرکت را به خوبی از نظر عملکردی تحلیل کنند تا نقاط قوت و ضعف آنها مشخص شود. برای همین است که ما می توانیم بلافاصله به شما خدمات ارزان قیمت ارائه دهیم.

ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانلها بر چه اساسی مشخص می شود؟

مهمترین عامل تأثیرگذار بر قیمت ساندویچ پانل ها، هزینه محصول است. در مورد خدمات نیز همین اصل اعمال می شود. هزینه پانل ها شامل هزینه تولید، هزینه توزیع و هزینه های فروش و تبلیغ خواهد بود. این هزینه به عنوان معیاری برای تعیین قیمت عمل خواهد کرد.

عوامل مختلفی در برآورد هزینه ساندویچ پانل ها تأثیر می گذارد. تهیه برآورد هزینه ساخت برای پانل فرآیند بسیار پیچیده ای است که از عوامل متغیر بسیاری تشکیل شده است. هر متغیر باید به درستی بر اساس مطالعه مناسب، تجربه گذشته و تحقیقات محاسبه شود تا کل هزینه ساخت را محاسبه کند.

اما برای برآورد قیمت ساندویچ پانل ها نیازی به تجربه و محاسبه قیمت ها نیست، شما به راحتی می توانید قیمت انواع پانل ها را با مراجعه حضوری، اینترنتی و یا تلفنی از مجموعه ویراپانل استعلام بگیرید. نیروهای این شرکت در هر زمان آماده ارائه لیست قیمت انواع پانل ها به شما مشتریان هستند.

 

ساندویچ پانل

عوامل موثر بر برآورد هزینه ساخت ساندویچ پانل ها:

1. پروژه های تولیدی مشابه

2. هزینه های مصالح و مواد اولیه

3. نرخ دستمزد کارگر

4. شرایط کارگاه یا کارخانه تولیدی

5. عامل تورم

6. برنامه زمانبندی پروژه

7. کیفیت برنامه ها و مشخصات

8. اعتبار مهندس

9. الزامات نظارتی

10. اندازه و نوع پانل

12. و ...

ساندویچ پانل

عرضه ارزان قیمت انواع ساندویچ پانلهای جدید و مقاوم با نازلترین قیمت؟

برای خرید مدل های جدید ساندویچ پانل با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت، بهتر است به ویراپانل مراجعه کنید. شما می توانید مدل های جدید پانل یعنی پانل های PU با پلی اورتان را از ما با قیمت ارزان خریداری کنید. این نوع پانل ها با هسته های فوم پلی اورتان سخت ترین شرایط عایق حرارتی را برآورده می کنند، در عین حال با ویژگی های عایق مورد نیاز مطابقت دارند و ظرفیت تحمل خوبی را حفظ می کنند.

از ویژگی های و مشخصات این نوع پانل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ü هسته عایق پشم سنگ

ü مقاومت بالا در برابر آتش

ü نصب عمودی یا افقی

ü طول استاندارد از ۲ متر تا ۱- متر (حداکثر ۱۲ متر)

ü ضخامت هسته عایق ۵۰ ، ۷۵ ، ۱۰۰ ، ۱۲۵ ، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی متر

ساندویچ پانل های PU از ۳ لایه تشکیل شده اند، لایه بیرونی و داخلی دو صفحه راه راه گالوانیزه یا آلومینیوم رنگ شده و فوم POLYURETAHE با چگالی بالا. پانل PU به دلیل خواصی که دارند، ممکن است در مکان هایی که به مقاومت در برابر آتش بسیار بالا نیاز باشد، استفاده شود.

علاوه بر این می توانید مدل های دیگر، ساندویچ پانل پلی استایرن، پانل پشم سنگ و زیپ پانل را نیز از ویراپانل تهیه کنید.

  انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 119

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما